wtorek, 2 listopada 2010

Na początku było ...słowo

1 listopad, poniedziałek, pierwszy dzień miesiąca i początek tygodnia. Dobry czas, aby zacząć ;-). Chciałbym przekazać tutaj to, co mi w duszy gra. Wiem, że to nie jest łatwe, ale spróbuję.

Od ponad roku biegam. Mam za sobą już pierwszy maraton, co jeszcze rok temu wydawało mi się nierealne. Wtedy (w 2009 roku) byłem tylko kibicem i zazdrościłem tej całej masie ludzi, że oni biegną, walczą i wygrywają. Obiecałem sobie, że też spróbuję i w tym roku się udało :-). Zostałem maratończykiem, poczułem tę moc i teraz chcę więcej ;-).

Na początek tyle. W miarę upływu czasu odkryję więcej.

Skoro tytuł bloga nawiązuje do filmu "Forrest Gump" to dodam jeszcze, że bardzo lubię ten cytat: My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.", który doskonale oddaje to co nas w życiu spotyka.

Nasze życie to takie pudełko czekoladek. Zapraszam do skosztowania ;-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz